Det är inte synd om mig.

Men nu ska det gnällas ändå. Vad om finns i min kyl just nu: ett paket lätt & lagom som måhända är en smula härsket (eller det smakar funky), en slatt tydligen gammal mjölk, en skvätt fil, några skrynkliga tomater, ett halvt paket bacon och ett par sladdriga korvar.
Och så sylt och sån skit.
Jamen vad finns i frysen då? Jo, gammal rulltårta (dock inte med boysenbärfyllning), en påse tacofärs (?), ett par paket wienerkorv.

Jag begriper inte, jag var ju och köpte mat förra veckan, och nu är allt slut igen? Allt? Plus att mamma fick panikhandla lite och komma hit med och det är också slut. Allt.
Jag oooooorkar inte handla med alla tusen barnen (bara lisa är som kanske sjuhundra ungar och hon kan inte ens krypa ordentligt). Jag vill bara sitta hemma och bli serverad pizza och godis och läsk och alltsammans ska vara nyttigt och det ska finnas ostörd sömn och när jag vaknar ska toaletten vara spick and span.

Kommentarer
Postat av: Anna m V & E

Det vill jag också! Bli servad alltså och vara hälsosam å vältränad och sketasnygg

2010-02-16 @ 20:31:09
Postat av: cruella

Lätt och lagom smakar alltid funky. Köp riktigt.



Jag har också märkt att maten tar slut efter ett tag. Konstigt;-)



Några rätter kan man ALLTID göra hemma hos mig, och det är pannkaka, tomatsås och pasta och röd linssoppa. Och så en bit parmesan ska man ha.



Kaffe och mjölk och knäckebröd. Såja!

2010-02-17 @ 10:38:02
URL: http://minkammare.blogspot.com/
Postat av: c

Ja, nödmat har jag ju egentligen, fast sen tog mjölken slut (el man kan ju göra på vatten men hu). Annars är mitt viktigaste kaffe och toapapper. :)



Linser behöver jag köpa i denna dag, ååååh vad gott med linssoppa.

2010-02-17 @ 10:42:10
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0