Ägg och bacon

stekte jag, och lyssnade samtidigt på nån debatt mellan jag guillou (rättstavat vafan) och jens orback. De pratade om ifall sverige ska ta hem de soldater som finns i afghanistan (det finns inga egennamn) och hur som helst de bara blablabla ja och blablabla nej och sa vaarndras namn sådär som man gör i debatter och det hela var väldigt tsädat tills orback säger att han hoppas att talibanerna en dag ska komma dithän att de öppnar upp för ett samtal (med tja.. låt säga sveriges regering (parentesen är min tolkning)), varpå guillou skrattar lattjo och sen nånstans där var debatten slut.
Det var väl rolet. Men ja jag hoppas också att talibanerna en dag ska vakna allesammans, ta sig för skägget och säga: Nämen vad HAR vi pysslat med hära, det var väl alldeles alldeles onödigt av oss. Nu är det vi som skärper till oss. Det får man ju ge orback att det är en fin vision.

Och alltså, ägg och bacon klockan elva nästan? Det är för vi inte handlade idag, så nu är det liksom tomt överallt och då måste jag i panik äta upp allt så jag liksom blir köttigare och har nåt att ta av när det nu ska bli oår (korsordsord).


Kommentarer
Postat av: Anna m V & E

Jag önskar också talibanerna tog sitt förnuft tillfånga men det verkar gaaaanska så orimligt att detta skulle ske tyvärr...

2010-02-17 @ 08:34:51
Postat av: c

Jamen visst var det en alldeles vacker tanke av orback? Och så janne då, som skrattade lattjo, det tycke rjag var taskigt. ;)

2010-02-17 @ 11:31:42
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0