Jag heter Cilan och är inte beroende

av ett skit längre. Och nu blev jag lite orolig över det, för alla vet - man VET att summan av lasterna är konstant. Så var är de nu, lasterna? Vad ska hända nu?
Här är en lista på saker jag varit svårligen beroende av men lyckas vänja mig av med:

1. cigaretter
2. sprit i sociala sammanhang
3. nezeril (eller otrivin egentligen men nezeril = nässpray för mig)
4. promenader
5. att inte äta mat
6. att äta en jääävla massa mat
7. treo
8. kaffe (fast obs det har jag verklign inte slutat med)

Eller hur blir det helt spännande nu att se vad som ska bli det nya helt destruktiva? Hoppas det blir nåt bra, typ att jag blir helt beroende av att diska efter maten eller fila hälarna eller så. Hoppas inte på knark eller typ mjölk eller bebisar (tänk hon octomom, hon lär ju vara botad nu?) eller att äta snor eller så.

Kommentarer
Postat av: J

Diska efter maten. Det skulle jag verkligen vilja bli svårt drabbad av.

2010-12-11 @ 20:54:49
URL: http://j-appleofmyeye.blogspot.com
Postat av: cilan

Ja, det voe så jävla gutt. Precis som att jag, när jag var tjuck, gärna kunde ta lite diabetes. Mäh allvar, jag var för fan DESPERAT.

Lite så känner jag inför disken, iallafall ibland.

2010-12-11 @ 20:56:52
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Natalie

Grattis!! Du är jätteduktig!! :) Nästa beroende är kanske Facebook? :P

2010-12-11 @ 21:07:39
Postat av: M

Du har ett internetberoende kära vän! Och det tycker jag är helt normalt :D Och, så har du en viss smak för märkliga avatarer?

2010-12-11 @ 21:24:19
Postat av: cilan

Det har ni ju förvisso rätt i.

Och röktomtar är ju för harrrlia. ;)

2010-12-11 @ 21:43:06
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: jes

jag gissar på gå och baka.

2010-12-12 @ 01:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0