Årsblogg schmårsblogg

det gååår inte. Jag bara Åkej. Nu äresåhärva att jag ska sammanställa året för så gör man liksom va.
Sen läser jag tillbaka och gråter och gråter och gråter för Britta Katt, för min förtvivlan i början på året, för fettpaniksinlägg och för fina fina kommentarer. Jag är där idag, jag vill bara gråta. Jag har förresten varit sån i en vecka om inte mer, kanske hela december.
Så gråtblogg: I år har jag gråtit över: Britta Katts frånfälle, att jag hade fet mage, att June somnat på soffan och var svår att väcka (sant!), över jobbrelaterade saker (typ det är synd om mänskorna), att bilen gick sönder, till film och tv och reklam och radioprogram och tidningar. Jag har gråtit över Ts jävla kukhuvud till chef (inte den han har nu). Och jag har gråtit av glädje - de bästa tårarna.

Nån dag ska jag sammanställa på riktigt. Eller ja, kanske - ingen vet.


Kommentarer
Postat av: M

<3

2010-12-31 @ 14:11:53
Postat av: Anonym

Söta du. Och nej, jag är inte i Ynde. Tyvärr kanske. Jag kunde ha kommit med en varmkorv.

2011-01-01 @ 17:48:39
Postat av: cilan

Varmkorv hade varit fint! :)

2011-01-07 @ 19:55:06
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0