T ska åka idag

och inte helt otippat har han sovit noll minuter inatt (och det skyller han på mig, jag klättrade på honom inatt?).
Den här gången känns det svårt och jobbigt och tungt, alltså på ett annat sätt. Annars brukar det vara vääähähääldigt skönt. Nu är det mest bara trist, och särskilt för Lisa.

Iallafall, den dagen han åker är så jävla urtråkig jämt, så nu har jag bokat fika hos mamma och sen ska jag baka tusen.. baksaker och cså ska jag längta ihjäl mig efter June.
En vanlig och litegrann ovanlig söndag, således.

Kommentarer
Postat av: johis

hmm. stackars lisan. knepig situation ni har. men nåt har fått er att välja den. häng fast vid det. hårt.

2010-08-15 @ 18:50:34
Postat av: cec

Jag och T pratade igår om det, att när hon kan ringa själv och sakna? Eller det räcker ju med att hon börjar prata lite mer, så kan hon berätta att hon saknar. Yyyl vad hemskt!

2010-08-16 @ 08:11:33
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Catta

Mä, när ska han liksom fixa jobb näravid då, eller händer inte det?

2010-08-16 @ 16:57:58
Postat av: cilan

Ingen vet om det ens nånsin händer? Kanske om jag plötsligt började lönearbeta.

2010-08-16 @ 23:12:42
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0