Lisa Bebis,

snornäsaunge, gnällspik, kissblöja. Hon ålar runt som en liten militär och skäller på mig, på tv:n och sina nallar: AD! DADA! BABAPADADA! och så nyser hon en gång i minuten och skriker när jag torkar bort snoret. Och detta: hela tiden kryper hon in under saker, typ bordet och så och så ska hon sätta sig och då slår hon i huvudet gång på gång på gång på gång och bara yyyl boink yyyyl boink yyyyyl boink mäh vafan lisa, kryp ut då? yyyl boink.

Och på tv är det jesusprat och i min kopp är det fesljummet kaffe.
Och det är bara fint att vara jag, fint som snus.


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, hon är så rolig! Hon ser ju RÄTT sur ut på bilden :)

2010-04-05 @ 07:21:02
Postat av: c

Ja, RÄTT sur. :D

2010-04-06 @ 16:34:41
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0