jävla bubbleroom

med sina helt balla kläder och skinny ass-modeller som vill få mig att köpa alldeles för dyra kläder (hör här: en tusing på REA!! För en helt vanlig lase!) när jag bara bara bara behöver en vårjacka och egentligen behöver jag inte ens det. Eller vänta, på allvar behöver jag nya underkläder, fan vilka osexiga trosor jag har. Och behåar som är för små, sen för stora för tydligen skulle arslet bli som innan plus några kilon tackskajagha, men brösten bara psch! som ballonger och blev yttepytteminismå. Alltså jag har såna biafrapattar, vafan är upp med det?
Och så var jag såhär bara nää, nu är det jag som ska operera så jag får pattar, men så kom jag ihåg att jag, när jag hade bröst, kände mig som världens vulgo. Så då går ju inte det heller. Detta vill jag ha: min storlek, men liksom lite eh.. substans i dem.

Och så vill jag ha en tidsresa, jag vill åka tillbaka några år och bara: Nu är det jag som skärper upp min akt här, jag ÄR fin tammejfan.
Men det går ju inte, så idag får jag istället städa efter Lisa (vi borde döpt henne till Riot istället), dricka pulverkaffe på lekplatsen, försöka få June att förstå att de Perfekta Skorna inte finns och att hon nu hädanefter kommer ägna sitt liv åt att hitta dem, hence Imelda Marcos enorma skogarderob till exempel. 


Kommentarer
Postat av: cruella

Du får tänka Brasilien, där är det bara, bara röv som gäller och brösten, pah.



Jag är som tvärtom jag, det är väldigt kärringfult när jag är på det humöret. Men så tröstar jag mig med att Susan Sarandon är rätt så ball fast hon har platt hängröv och för stora boobs på det. Så.

2010-04-16 @ 09:40:00
URL: http://minkammare.blogspot.com/
Postat av: liindblaads

hej :) bra blogg (Y)

hur e det med dig idag ?

2010-04-16 @ 10:00:26
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: johis

Ja jösses. Man ser som ljuset ett litet tag där mitt i brinnande amning, men det släcks. Från A till D och åter A, med skillnaden att förtöjningarna är uttjänta och borde bytas/kortas av..

2010-04-16 @ 10:36:51
Postat av: Catta

Ja, styr upp June och skor redan nu. För det blir bara värre kan jag meddela som har en snart 15-årig Imelda här hemma.

2010-04-16 @ 11:36:10
Postat av: c

Ja jag brukar tänka att alla vettiga fattar ju att det är all ass och no titties. Fast ja, sen stämmer det ju inte i verkligen, för liiite pätts vill man ju ha. Också.

Men det har jag inte, så då får jag ändå tänka så. Och skorna, vojne vojne.

2010-04-16 @ 18:34:05
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0