Vän av ordning

undrar nu: har cecilia varit på dagis i pyjamasen idag?
Jajamen, och inte bara det - jag gick även en sväng på stan och hämtade ett paket på posten och så. Och det fina är inte det, utan att jag tyckte att folk glodde ovanligt mycket till och med för att vara den här stan. Jag misstänkte att det inte var för att man tyckte att jag var så himla snygg. Och mycket riktigt, när jag kom hem insåg jag att babyhåret som liksom jämt sliter sig från tofsen, det stod rätt ut från huvudet. Och under ena ögat var det helt svart. Som en reverterad koala, fast bara på ena sidan. Och svart står ju sig väldigt bra mot vitt, så mun ostfärgade hy liksom förhöjde bara svartheten.

Snart ska jag kanske duscha eller så. Och jag önskar att benen kunde raka sig helt automatiskt, det gå rju för fan inet sova på nätterna när jag sticker hål på mitt eget skinn med stubben.

Kommentarer
Postat av: K

Äntligen nån annan som varit på dagis i pyjamas. Det känns ju iofs sådär kan jag tycka när jag tänker tillbaka på det.

2009-09-23 @ 12:31:13
Postat av: Anna m V & E

Fullkomligt normalt - minns att jag frågade maken en gång "syns det att det här är pyjamasbrallor eller kan jag springa ner på Statoil så här å köpa mjölk?" Han tittade bara på mig och skakade på huvudet - och jag åkte till STatoil i pyjamasbyxorna.... Det är såna rättigheter man liksom har som småbarnsförälder....

2009-09-25 @ 08:08:04
Postat av: Rita

Ett tips: köp varmvax! Så slipper du stubben. Det är faktiskt enklare och mindre smärtsamt än man kan tro. Och iiiingen stubb på minst en månad :D (efter ett par gångers behandling, håren befinner sig ju i olika faser och växer olika fort tills de kommer i samma fas).

2009-09-25 @ 08:33:47
Postat av: cilan

Det kändes fint ändå på nåt sätt - och K du körde bil iaf. Jag gick. Fast mina är svarta, det ser noglite sportigt ut..

Och rita, jag testade vax en gång, med det resultatet at det sved och allt håret satt kvar. :D

2009-09-25 @ 10:25:47
Postat av: Jossan

garvar så märkligt frustande ljud kommer ur näsborrarna



Du är så jävla lovely!

2009-09-26 @ 18:12:49
URL: http://adiemus.blogg.se/
Postat av: K

Ja mina var ju de där rutiga. Mintgrönt rutiga, om man ska vara noga. Jag stoppade in dem i stövlarna iaf, lite självbevarelsedrift har man ju satteh.

2009-10-01 @ 19:22:51
Postat av: cilan

Hahaha, mer pjamas åt offentligheten.

2009-10-02 @ 08:54:28
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0