Mitt kungarike och en halv häst

det skulle jag ge för att få bajsa nu. Förstå mig rätt - jag menar inte att jag vill bajsa ensam eller så. Jag vill bara kunna gå in och skita, släppa en korv, bajsa eller möka och det utan att vara livrädd för att väcka bebisen som då oundvikligen kommer vakna och skrika som om hon fick betalt för det.
Häromdagen fick jag stressbajsa med en satans så arg bebis i famnen. Alltså det var som ett stenhårt träningspass, tänk sånt styrkepass med pulsträning, SÅ var det, så svettig var jag efteråt.

Sinnessjukt. Och nej, jag kommer antagligen inte att tycka att just den här biten är så värst charmig när jag ser tillbaka. No siry bob. Fast jag längtar tills jag är där, att jag ser tillbaka på den här tiden och blir nostalgisk.
Eller får man ens säga så?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag älskar din blogg, jag älskar ALLT du skriver haha:D

2009-09-28 @ 01:47:36
URL: http://dismonia.blogspot.com
Postat av: Veronica

Du är så klockren i dina beskrivningar om hur det är att vara hemma med liten skrikande, krävande och underbar bebis. Tack för en otroligt underhållande blogg med hög igenkänningsfaktor! :-)

2009-09-28 @ 12:19:48
Postat av: cilan

Mkt snällt av er att komplimentera ett fekalieinlägg. :D

Tack, snälla ni.

2009-09-28 @ 17:51:57
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0