Halvtolv är klockan

och jag är fast i vakenvärlden med en snarkande bebis vid bröstet. Snarkande - tills jag tänker att jag ska lägga ner henne för då vaknar hon direkt och äter och klunkar och har sig. Idag är hon nio veckor och jag undrar om jag inte borde bokat tid för efterkontroll. Imorgon. Eller när jag minns, vafan hon fungerar som hon ska (hon = nio fanny alltså) och det enda jag behöver är typ.. kondomer. Eller finns det hormoner man får äta när man ammar så vill jag ha det. Ingen vet, därför går man på efterkontroll. Just det.

Kommentarer
Postat av: M

Visst finns det hormoner :)Du kan inte äta p-piller men alla former av minipiller ska fungera finfint. Efterkontroll känns närapå överskattat men vad fan, det är ju gratis :D

2009-09-30 @ 10:33:08
Postat av: cilan

Nästa fredag ska det besiktigas och skrivas ut hormoner och sådär. Men synd på p-pillrena.

2009-10-01 @ 12:32:03
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: MansonDust

Jag käkar mini-piller, det är godkänt vid amning. :) Det är fan kanon egentligen, har inte haft mens sen i mars tack vare dom.

2009-10-02 @ 16:45:25
URL: http://mansondusts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0