Den satans katten

alltså, nu är det jag som öppnar en burk storstryk. Eller ja, det får hon ju varenda dag av grannkatten förvisso, men nåt får liksom hända. Jag som avskyr, AVSKYR säger jag, gnäll. Jag kan inte ha en katt som bara gnäller och gnäller och gnäller tills jag vill vara elak mot henne (mer elak än skälla på henne då alltså). Det går inte.
Plus att hon fan inte fattar att en katts jobb är att fånga och döda möss i all ära, men inte ÄTA de döda mössen. För då kräks de, och Britta Katt. Hon spyr och spyr och spyr eftersom hon har knäck i kolan. Innan försökte hon spy på soffan när jag satt bredvid så jag fick i panik hojta och knuffa ner henne så det fick bli en sån regnspya plus skrämda barn. Jävelkatt.

Fast ja, den som är mest sjuk i huvet måste ju vara jag som bloggar om att jag tycker min katt är sjuk i huvet.

Kommentarer
Postat av: Emma

Är hon steriliserad? Låter dock som vår hankatt. Tur att han är innekatt, så vi slipper musspyorna! Men pratar det gör han. Oftast säger han Maaaaaaaamma, underhåll miiiiiiiiiiiiig.

2009-09-28 @ 23:55:02
URL: http://woopsies.blogg.se/
Postat av: c

Japp, det finns inget kvar som skulle förklara varför hon beter sig så illa. ;)

Hon är bara knäpp. Jag ska sluta reta mig och börja se det som at det är roligt istället. Eh. :D

2009-09-29 @ 08:30:43
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: johis

Du är för härlig. Jag skrattar så jag gråter. Tack för att Du förlängt livet på mig..

2009-10-07 @ 09:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0