Aaaaj min nacke!

Och min hand och axel (den är inflammerad vafan). Och fastän jag bär jämt så är jag inte ett dugg smal fast det är kanske för att jag så HUNGRIG så jag skulle kunna äta ett gäng.. fiskar eller hästar eller så.
Ja, och sen nyser jag hela tiden, June har klippt ett håk i sina nya brallor och Lisa vägrar sova i sin säng plus har skrikit mig i örat halva dagen (kanske för att jag ätit pepparkakor? Ingen vet).

Och nu killar det i min mage för nu ska lisan och jag gå upp och lägga oss och kanske ska jag läsa lite eller så ska jag sova och hellre amningsläsa sen, ingen vet. Men detta vet jag; att det är fint att vara jag.
Det är väldigr fint att vara jag.

Kommentarer
Postat av: Anna m V & E

Ouch, inflamerad axel är inge kul - det är dags du tar dig ett snack med lisafisa och talar om var skåpet ska stå! (eller snarare att hon ska ligga, inte bäras...) Och amningen hjälpte inte mig heller, jag har fortfarande kvar övervikten... 6 år senare....

2009-09-23 @ 07:38:25
Postat av: cilan

Jag ha jättelätt för att bli inflammerad, eller iallafal om jag bär en massa. Dumt, mkt dumt. Och till Lisas försvar så ligger hon själv mycket mer nu. Faktiskt. :)



Och. Amningsgrejen - det måste ju vara som man svälter och att det är därför man blir smal som en speta. Jag svälter ju inte, för då äter jag kakor till middag. :)

2009-09-23 @ 08:14:26
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0