Jag tänker bara klaga

nu, så varsågod: katten jamar och jamar och jamar och har bajsat och klöst i bilen, lisa har inte sovit ordentligt på tre nätter, och därmed har jag knappt sovit alls på lika många nätter, T är borta till den 20, det finns inga pengar, june kommer aldrig hem i tid och när hon väl gör det har hon alltid ätit middag hos sin kompis, jag har inte klippt håret på ett och ett halvt år, vi har ingen babylyssnare så när jag väl lyckats få lisa att sova i sin säng måste jag spring upp och ner upp och ner upp och ner tusen ggr tills hon vaknar för att se så hon inte vaknar och blir hysterisk för då äter hon inte, och jag har idag fått lägga ner lisa, plocka upp en kudde och skrika mitt högsta i den, jag orkar inte, ikväll känner jag mig otillräcklig och sämst och fattar inte hur jag ska kunna hålla ut till de 20.
Sen innan tog det typ en och en halv minut innan utdrivningsreflexen kom igång så man kan säga att mina tårar verkligen i sanning borde byta plats med den, jag längtar LÄNGTAR efter att få gå en mil helt ensam med musik i öronen, helt helt ensam, fy fan vad jag längtar efter det.
Ikväll är den där hinnan mellan in- och sanity mycket mycket tunn.


Kommentarer
Postat av: K

Nejmen, fy va tråkigt. Jag förstår att du är ledsen. Hoppas det känns bättre snart och att det går supersnabbt till den 20:e. Och för vad det är värt, du är verkligen inte varken otillräcklig eller sämst.



Ps, ett och ett halvt år? Wtf?

2009-11-10 @ 19:23:18
URL: http://klarai.blogspot.com
Postat av: cilan

Sen Ms bröllop! Ingen. Vet. Varför.



Och ja, lite sömn kanske och en smula tröstande ord, sen känns det säkert bättre. Och tack.

2009-11-10 @ 19:50:16
Postat av: K

Det var konstigt. Med håret alltså.



Imorn, imorn blir en så bra dag. I synnerhet fall du får sova lite. Hoppas!

2009-11-10 @ 21:50:53
URL: http://klarai.blogspot.com
Postat av: myzpyz (aff)

usch :(

önskar så att jag bodde närmre för då hade jag i sanning satt mig i bilen imon o kommit till er! sen hade jag typ tvingat dig att sova - om jag så måste slå dig i skallen med nåt hårt - o så hade jag lånat Lisabebis o myst ett lååångt tag! efter det hade jag kokat mat o låtit dig äta i lugn o ro! ditt hår rör jag inte, tro mig det blir bara värre då!

du är en jättebra mamma, man får vara trött o less ja på barnen oxå sådeså!

kramar o kärlek <3

2009-11-10 @ 23:11:57
URL: http://vfw.bilddagboken.se
Postat av: Anna m V & E

aaarrrghhhh vad jobbigt!! Det är när man hör sånt här som man blir återigen blir övertygad att en trea är ett mycket dumt beslut. Man "glömmer" liksom bort de här bitarna... Hur gammal är hon nu? Jag är ju AW frälst vad det gäller att få barn att sova så jag rekomenderar det då för att få bukt m situationen

2009-11-11 @ 07:36:11
Postat av: cilan

K - Alltså hårgrejen tror jag du är den enda som fattar hur konstigt det ÄR. Jag ska ta tag i det. Snart, mkt snart (men jag är väldigt långhårig nu, till Junes stora förtjusning). Du, tack för pepp.



Och ja, sova är fö rmig inget problem, jag sover mer än gärna. Det var bebisen som inte ville elle rhon hade kansk eont nånstans eller var bara övertrött. Det är ju det. Ingen vet med bebisar. Och efteråt har man gömt det.

Och vet du Anna, en trea blir det här, för det bara MÅSTE bli en enklare bebis, haha. Och Jag buffar och vagnar litegrann, och du vet. proppar i mat och så, fast det är ingen hardcore-AW direkt. Jag har för dåligt tålamod för metoder. ;)

2009-11-11 @ 09:42:26
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Jag tror minsann här finns en babylyssnare här hemma.

Köpte den när Alva var liten och Lukas låg i magen men den har konstigt nog aldrig använts.

Du kan ta den om du vill :)



Vi bor ju inte alltför långt ifrån varandra, kan ju mötas i Karlshamn eller nåt och ta en fika någon dag kanske? :)

2009-11-11 @ 12:59:24
URL: http://litetu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0