Det handlar om kontroll

mitt ätande. Eller ja, ickeätande och tränande då. Så när jag tappar kontrollen på allt annat drar jag direkt in på maten. För det får mig att känna mig duktig, att gå och lägga mig hungrig gör mig stolt.
Hur som helst, jag har fött barn och jag har bebiskilon kvar och lyssna. Lyssna. Nu: Det gör inget! Eller jo, jag vill ha smalare lår och plattare mage men i det stora hela så är jag ändå fin. Fin och stark och ganska sund och fan vilken konstig känsla: jag är liksom nöjd.

Kommentarer
Postat av: Anna m V & E

tummen upp Jag önskar jag också skulle vara nöjd för jag blir ju aldrig 1,70 och modellsmal - det är ju bara att inse och på vilket sätt hjälper det att vara gå runt å vara missnöjd....

2009-11-13 @ 08:52:45
Postat av: Therese

Jag önskar att jag hade samma kontroll. När omgivningen krisar skjuter min vikt i höjden :( Men jag är glad för din skull, och du har ju all anledning att vara nöjd! :)

2009-11-13 @ 13:49:28
Postat av: cilan

Men therese, du har ju isf samma problem som jag fast åt andra hållet - att mat inte bara är mat. Skittråkigt är det.



Men jag är glad nu, det är skönt att må fint. :)

2009-11-13 @ 21:07:35
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja, att må bra är ju klart det bästa :) Förresten, när fick du så långt hår? Jättefint! Fler ansiktsbilder efterlyses!! :)

2009-11-14 @ 10:45:09
Postat av: cilan

Så långt hår fick jag nä rjag slutade klippa mig. Fast det är ju jämt uppsatt, så vad ska jag ha långt till? Helt ondöogt.

2009-11-14 @ 13:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0