Satans jävla T-jävel

vilket as alltså. Jo, för inatt drömde jag såhär, att vi hade bråkat när han plötsligt började packa. När jag frågade vad han sysslade med sa han helt lugnt att: Äh, det här var alldeles för jobbigt för mig, så nu flyttar jag.
Jaha, och så flyttade han fastän jag var helt tusen gravid och allting, och bara sket i oss och söp och skulle träffa tjejer och berättade det påmsn att Du, kolla att jag har en dejt imorgon, häftigt va?
Han bara plopp lämnade oss och var exakt lika glad, och liksom gladare efteråt.

Snart ska jag väcka honom och tala om för honom vilket rövansikte han är. Eller nej, det är kanske smartare att vara snäll förresten, så han inte flyttar. Heh.

Kommentarer
Postat av: Anna m V & E

s Jag drömde att jag sa till S att "jag älskar dig men nu har jag fått mina två barn och jag vill inte ha sex något mer så du kan ha det med nån annan" och så pekade jag ut en tjej t o m som visade sig vara ett ex till en kille jag dejtade och så hade de sitt lilla roliga. Efteråt blev jag förtvivlad och han stod där med handduken runt höften (efter att ha duschat av sig sexet liksom) och småskrattade och sa "men lilla gumman, det var ju DU som SA att jag skulle göra så här"

Jag blängde på honom hela dagen efter det..... Man blir bra knäpp som gravid!

2009-05-01 @ 12:19:56
Postat av: c

Haha, ja tydligen blir männen svin i drömmen när man är gravid. :D

2009-05-01 @ 12:40:15
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0