Nu har jag gråtit

i tre dagar för detta (ja gör en lista och hoppas att det här har varit någon slags katharsis som är över förihelvete):

* Kylen är helt tom, jag har inga pengar och har inte velat föra över från T's konto eftersom det är motorcykelpengar han har där och eftersom det på något sätt är mitt ansvar att vår (hans) ekonomi inte är som den var innan (ingen säger att logiskt tänkande är min starka sida).
* Uppsatsen; ska vi hinna? Vill jag ens hinna? Orkar jag?
* Flytten: När? Jag måsteringa vå rnya hyresvärd, men jag gör det inte. Har vi ens råd att flytta? Varför är det bara jag som vill flytta helt plötsligt? Är det verkligen rätt att flytta June en gång till, även om jag vet att det kommer bli bra i slutänden?
* Jag är ett fetto, ett lardass, jag har fettpanik och jag vill gärna bli smal igen tackskajagha. Och jag vill röka. Och kanske skulle jag vilja vara lite full också, men nog inte det sistnämnda ändå iofs.

Och är jag skriver ner det verkar det ju inte så värst sådär nånting man behöver bryta ihop över, men jag har haft ångestattacker och gråtit så ögonen skrumpnat nästan och näsan blivit dubbelt så stor.
Jag vill inte det mer, nu vill jag vara glad igen. Så då tror jag att jag ska vara det.

Kommentarer
Postat av: Torild

Det är ju precis så man känner och är när man är gravvo.Alla dessa jäkla hormoner som fladdrar runt i ens kropp! Hade du glömt bort hur det var?

ler Men du Cila, du är grymt vacker som gravid. Och ja, allt kommer att bli grymt bra av att flytta hit! Tänk på närheten du får till din familj och dina vänner här. :o)

puss på dig!!

2009-05-15 @ 14:01:14
Postat av: c

Nej, jag var ju sån hela gravven med June. Den här gången har jag varit så lycklig så såna hormonstormar har inte fått plats, inte riktiga såna. Fast det, min vän. Är ju en bra sak. :)

Och tack söta du. Och ja allt blir bra, såklart!

2009-05-16 @ 08:39:07
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0