Jaha, och så blev det inte så fel ändå

nejmen det är inte alls typiskt.
Jag ska iallafall lägga mig på soffan nu och ha en kudde mellan benen (knäna alltså, vilka underliga bilder jag fick nu) och titta på såhär djur som inte fått mat på ett år och som blir räddade av bistra tjockisar som är liksom en slags djurens sheriffer vilket ju egentligen är ett rätt ballt jobb.
En gång när jag såg det var det en häst som hade ett stort hål i halsen, kameramannen zoomande liksom in grejer genom hålet. Iallafall var det helt läkt och allt, och hästen hade nog blivit skjuten men överlevt och så blev det på det viset. Det var ju hemskt och så, men ända sen dess har jag funderat på hur himla praktiskt egentligen, genom det håler kunde man ju liksom trä hästkopplet eller vad det heter. Perfekt feffan. Jag tror att hästen kommer evolveras i framtiden så alla har ett hål där. På halsen.

Undrar om det var knark i min kvällsmat?

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahahaha! Ja, det kan man verkligen undra....själv börjar jag bara grina till de där programmen. ingen idé liksom. Så fort någon säger "Animalrescue" så får jag klumpar i halsen....

Tur det inte blir hål...

2009-05-06 @ 10:33:23
URL: http://preggofunderingar.blogspot.com
Postat av: cruella

You're one sick woman!

2009-05-06 @ 11:03:18
URL: http://minkammare.blogspot.com/
Postat av: cilan

Jag har blivit härdad av alla nattsejourer av animal planet. ;)

Och det är inte sjukt, det är helt smart av mig ju.

2009-05-06 @ 19:15:29
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0