Sol och balkong och kaffe

och en katt som med ystra skutt hopparöver till grannballisen och hälsar på. Gud, jag hoppas de har stängt balkongdörren.
Jag är stolt över mig själv, jävligt stolt till och med. Jag avbokade spinningen med hänvisning till att jag var rätt dålig igår. Sen gick jag en runda i pålsjö och när jag var på väg tillbaka till bilen hade jag ett sånt gå-flow så jag hade kunnat fortsätta i evigheter och jag försökte övertala mig själv att göra det, att det var okej, att jag skule gå bort lite kalorier och det skulle vara bra för fettolåren. Och vet ni vad jag gjorde då? Helt lugnt kom en klokröst i huvudet och sa att nej vetjagvad, nu kör jag hem och vilar istället och de där kalorierna, allvar?
Och fastän jag gjorde som klokrösten sa mår jag inte ett dugg dåligt, utan åt lunch och allting när jag kom hem och ja. Nu är jag stolt över mig själv även om det kanske är lite fånigt.

Kommentarer
Postat av: Therese

Det var jätteduktigt gjort av dej så du har all anledning att vara stolt. Vilken sjukt söt body förresten, vars hittar man en sån?

2009-03-19 @ 13:16:42
Postat av: c

På hempan! Och den var helt billig, typ en femtilapp. SKa det vara så billigt att ha barn är jag nöjd. ;)

2009-03-19 @ 13:17:22
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0