Jag är tusen andfådd

och mina ben, min ben är så trötta att jag tror fan att jag råkat få med mig fel par hem.. från nånstans. Ingen vet varför, men de är helt stela och konstiga och så blir det som mjölksyra i dem efter en sekund om jag vill gå. Skitskumt.

Idag är det vår, ljuvligt härligt väder! Och jag har lovat June att vi ska till busfabriken. Det går ICKE att ändra de planerna, särskilt inte som hon och sugarbaby T var ute och cyklade (utan stödhjul!) när jag var på spinning. Jaja, busfabriken it is. Under protest. Fast det är klart. Jag läser om omsorgssvikt, winnicott och bowlby och det är typ tusen intressant har jag insett. Så vill June leka i tre timmar kan jag läsa. Det lär ju bli fler vårdagar.

Kommentarer
Postat av: Catt

När skulle du ha?

2009-03-14 @ 19:03:04
Postat av: c

I juli vankas det barnafödsel. :)

2009-03-14 @ 20:16:06
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0