Det är ju vecka 36 förresten

och då ser man såhär trind ut. Nån dag kommer jag skämmas ihjäl över alla tajta kläder jag använder nu. Nån dag, inte idag.


Det är inte min toa, utan den som jag promenerar till. Ja, jag går till toaletten genom skogen, sen går jag tillbaka till bilen. Sen kör jag hem och oftast sover jag en stund när jag kommit hem. Mkt utmattande liv lever jag.

Sen luktar det tant här, och antingen är det hemma hos oss det gör det, eller så är det hos grannarna. Hur som helst vill jag spy av lukten och det är måhända att överreagera en smula.

Kommentarer
Postat av: Pernilla_utan_rövare

Du är ju så fin! Varför i hela världen skulle du skämmas?

Hoppas det är hos grannarna det luktar, det är hemskt om du behöver bo i en lukt du nästan spyr av! ;)

2009-06-23 @ 22:31:43
Postat av: c

Haha tack. Och jag tror att det kanske är här faktiskt. Det är ju typ inte asafräscht här nu. ;)

2009-06-25 @ 07:20:27
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Catt

Åh, vad fin du är! Blir så avis, hade också velat vara så fin när jag var gravid. Och det ser ut som att du har grymt muskulösa armar också! Va fan.

2009-06-25 @ 11:58:37
Postat av: cilan

Hehe, vältränade ja.. eller inte. Men tack, cutipie!

2009-06-29 @ 05:04:59
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Stefan

Tvillingar, helt klart :-)

2009-07-17 @ 15:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0