04:52

och jag har varit vaken i kanske trekvart? Fast innan dess sov jag förvisso jävligt gott.
Jag ska dricka kaffe och sen gå ut och gå. I Sölvesborg. Jag ska gå en sväng i mina nya kvarter (jamen det är ju inte liksom som när jag gick en sväng i Helsingborg och var nyinflyttad där och irrade vilse för här hittar jag ju som i mina egna brallor men ändå).

 
Vardagsrummet, och hur jag såg ut när jag steg upp miss i nassen och insåg att det inte fanns nån tv att titta på (jag blir fan rädd när jag ser den bilden, hur fan ser jag ut? Stackars T som måste gifta sig med mig och sånt).

Ja hur som helst. Det är lovely. Den här veckan kommer June och vi ska umgås med alla och det ska vara helt otvunget och ouppstyrt och det finaste av allt, att bara titta inom.
Men jag undrar nu: vem ska packa upp och liksom bestämma var allt ska stå? Jag är absolut pro det här med att vara laid back och sånt, men det här är ju nästan koma som jag gått in i. Ergo: nån borde bestämma.
Och Britta Katt sen, hon borde ta ett chill pill och sluta fräsa åt folk (obs att hon inte fräser mot mig! Känner mig mkt älskad), för June kommer ha lite problem med det där.

Kommentarer
Postat av: Torild

Välkommen hem gumman! Vill du ha ett litet besök av mig och Calle?



Har du kaffe så kan jag minsann bidraga me dlite frallebullar! :)

2009-06-28 @ 22:05:52
Postat av: JOnna

F-n va långhårig du har blivit!(fint) Jag sitter häu i min ensamhet (Jonny skulle träffa en kompis) och dricker vin :S, ska ut och flyga i morgon.. Till Kos ska vi, härligt men jag längtar inte efter flygresan.. Hua!



// I´M WERY AFRAID TO FLYGIRL :)

2009-06-29 @ 18:23:15
Postat av: cilan

Kos, fy vale. Mkt orättvist! :)

2009-07-01 @ 23:07:00
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0