Själv har jag växtvärk

i livmodern och det känns skumt. Och igår skulle T känna om han kunde när bebisen rör sig och då fick jag sammandragningar, såna som gör att man liksom blir helt andlös. Mysko.
För övrigt syns det inte att jag är gravid när jag har vanliga kläder på mig och för övrigt två så har jag minsann varit i skolan och lyssnat på en föreläsning om vetenskapliga artiklar. En föreläsning som var ett eko av det jag redan läst 20 poäng av, så det var ju meningslöst egentligen. Fast trevligt att träffa kursare.

För övrigt tre så behöver vi dammsuga och för övrigt fyra så är det tvärstopp i duschavloppet och för övrigt fem så tycker jag att ordet "så" är ett meningslöst ord fastän jag uppenbarligen använder det ofta just idag.
Så kan det vara.

Kommentarer
Postat av: Stefan

hoppas du menar om han kunde känna i meningen



"Och igår skulle T känna om han kunde när bebisen rör sig"



Det blir lätt lite perverst annars :-)

2009-01-26 @ 18:05:04
URL: http://stefanw.blogg.se/
Postat av: c

Haha, ja vakonstigt det blev. Fast du vet väl att man ligger fastän man är preggers? Jo, det är sant. ;)

2009-01-26 @ 19:45:03
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Stefan

Det hoppas jag att man gör och tack för bekräftelsen. Det är liksom inget folk i största allmänhet talar om. Det är ett drag du har som jag verkligen gillar, fortsätt vara uppriktig och ärlig, det lönar sig alltid

2009-01-26 @ 20:07:48
URL: http://stefanw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0