Jag har ont överallt

i hela kroppen. Alltså överallt, jag har för fan till och med ont i rövaballarna. Satans gympa, jag som till och med gjorde såhära tantarmhävningar - jag har ont i skuldrorna, sån träningsvärk har jag i armarna.
Fast märkligt nog inte i magen fastän jag gjorde kanske en miljard situps.  Vafan jag nu gjorde det för, det var ju rätt onödigt egentligen.

Hur som helst, vi var på familjelek idag och då skulle vi hoppa såklart, det där satans hoppandet och mitt i ett skutt upptäckte jag att var kissnödig. Jag är glad att jag tränat mina sätesmuskler, hade jag kissat en pöl på golvet på friskis hade jag fått skjuta mig med en kula för pannan. Det är det här som är det som är nasty med att vara gravid, man blir liksom lite som ett barn som inte har riktigt koll på kroppsfunktionerna. Jag går omkring som en gas- och kissmaskin, för evigt stinkande.
Jag skulle kunna utveckla med fler kroppsvätskor osv, men jag skiter i det. För nu iallafall.

Nu: lördagsgodis!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Känner igen det där med träningsvärk, har själv lidit av det sedan i onsdags när vi boxtränade på gymmet. Grymt skönt!

2009-01-31 @ 16:57:31
URL: http://stefanw.blogg.se/
Postat av: c

Ja, det är lovely. :)

2009-01-31 @ 17:26:30
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0