Nämen nu vet jag inte.

Jag vet inte så mycket om byggbranschen utom att allt alltid är försenat och skjuts upp och sådär. Hur som helst, T ska vara hemma typ hela mars så nu måste han jobba så mycket som möjligt såklart, det fattar jag.
Fast bara att nu missar han nog det ultraljudet vi ska göra den 23.

Och jag kämpar jättemycket med mig själv, för naturligtvis ska han jobba och liksom få så mycket lön det går och det är ju orimligt att köra hem över dagen för det blir typ 60 mil om inte mer och jag vet ju att allt är bra med bebisen och de ska bara bestämma när den ska komma, typ.
Och ändå är jag så himla ledsen. Fan.


Kommentarer
Postat av: Torild

Jag förstår fullstänigt dina blandade känslor. Man vill ju dela den stunden med varandra samtidigt som man ju måste betala sina räkningar.. Dilemma..

Kanske det går att ordna så att ni kan få ett UL när han är hemma också. Tror kanske det går om man ser riktigt ledsen ut.. :) Värt ett försök kanske.



kram

2009-02-10 @ 07:53:39
Postat av: c

Ja, jag tror faktiskt jag ska ringa dit och be dem ändra tiden till mars istället. Det kvittar ju egentligen, de säger ju ändå jag är i typ v 11. ;)

2009-02-10 @ 07:56:39
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: kina

åh vännen, jag förstår dig. men du vet att jag följer med om det behövs :)

så tradigt,vafan det var ju därför det blev uppskjutet ju...

2009-02-10 @ 08:09:17
Postat av: c

Tack kinur finur. Jag tror jag ringer och ändrar tiden. En vecka hit eller dit kvittar väl.

2009-02-10 @ 09:56:29
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: kina

nä såklart du ska, det tänkte jag inte ens på haha. men du, ring nu för det är ju ett sånt möte som tar tid så du inte ombokar veckan innan och får en tid 3 veckor senare och tompa inte är hemma längre...

2009-02-10 @ 14:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0