Lappsjukan botad

för idag kom M och hälsade på och det var fint. Vi var på Väla och åt wok och fikade bulle och pratade och pratade och pratade och tittade på asdyra kläder och sen lite billiga kläder och jag köpte ingenting! Fast ja, det behövdes iofs inte eftersom M hade en låda mammakläder med sig.

Sen kom jag hem och fastän jag inte varit trött innan tvärsomnade jag på soffan och sen vaknade jag och åt upp nästan en hel påse pommes pinnes och nu mår jag illa. Så kan det vara.

Och såhär ser min mage ut idag:


Jag svär, den växer över natten. Jag svär även att jag ska dammsuga. Imorgon. Och sladden ska bort. Och locket ska läggas på brunnen.


Kommentarer
Postat av: myzpyz (aff)

fin mage :)

kramen

2009-02-21 @ 21:41:16
URL: http://vfw.bilddagboken.se
Postat av: Stefan

Gravida kvinnor har en underbar lyster som är svårförklarad, som om de vill säga, titta vad jag kan :-)



Keep it up!

2009-02-22 @ 09:29:46
URL: http://stefanw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åå! Vilken vecka är du i nu? Du är så fin!

2009-02-22 @ 20:11:47
Postat av: Therese

Hmm.. mitt namn försvann visst från kommentaren ovan, aja.. De va bara ja :)

2009-02-22 @ 20:12:59
Postat av: c

Tack, tack och ja Stefan det är lite så jag känner. Kolla vafan JAG kan för trix. :)



Och vecka.. jag vet inte. Jag återkommer med final leveransdatum den 3, då vi gjort vårt andra ultraljud. Men typ halva tiden har jag gått. :)

2009-02-23 @ 16:27:01
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0