Jag har bakat

och det var ju sällsynt bra gjort av mig. Det fina är att jag bakade vita bullar och så hittade jag inget bakplåtspapper så jag smorde plåten med margarin istället och så hade jag massa bregott på och ost.  Åååh, fett är tammejfan skånemejeriers gåva till mänskligheten.

Fast ja. Nu mår jag illa och då vill jag tala om att jag bara lyckades äta två bullar, de minsta.
Förresten ser de inte sviniga eller fula ut, de är rustika.


Och ja, jag har läst att gravida inte ska äta vallmofrön för då kan det bli en knarkbebis, men lyssna: jag tar den risken faktiskt. Kommer det ut en liten gräsrögare som bara vill lyssna på bob marley och buddhaflina, ja då får jag väl använda mina socionomskills och skrämma brallorna av den lille så han slutar knarka. Eller hon dådå.

Kommentarer
Postat av: helelen

Va? Vet livsmedelsverket om det? Eller ja, det har väl kommit nya rön sedan jag var gravid senast; Tusse är ju ändå sexåetthalvt. Vallmofrön... Ja där ser man.



Förresten, borde jag sluta kalla min son Tusse-Tönt nu när han är stor och går i skolan?

2009-02-18 @ 18:23:41
URL: http://tusenstjarnor.blogspot.com
Postat av: vajl

Ska du klämma ut en presumtiv haschare får du väl åtminstone äta hampafrön, eller ha hampafröolja i dressingen. Nu får du ju en opiatbebis, JU! ;)



Fina bullar, tycker jag.



Och vet du, jag har blivit hjärntvättad helt och hållet. Så snart jag ser nåt som handlar om Ajvide-nissen så tänker jag på dig och böckerna du skickade... Snacka om fixering!

2009-02-18 @ 19:39:14
Postat av: Torild

de ser kalas goda ut. Jag hade tryckt säkert 3! :)

2009-02-18 @ 20:44:51
Postat av: c

Ojsan, opiat menar jag. Jag vet jättemkt om missbruk, det är ju det jag vill jobba med, hahaha.



Och de var god aoch Tusse-Tönt är gulle. :)

2009-02-18 @ 21:01:14
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Smulan

Jag tycker det ser ut som sesamfrön... ?

2009-02-18 @ 21:38:57
Postat av: c

Ajustde, jag skev fel. Sesam får man säkert äta. Skitisamma, jag äter ju i vilket fall som helst.

2009-02-18 @ 21:49:53
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0