Jag = ett smardedd.

Jo, jag har (hade, ska jag nog säga) ett par träningsbrallor som var sjukt tajta i midjan, till och med när jag var smal som en nioåring var de svintajta. Så häromdagen fick jag en snilleblixt: Jag tar ur resåren förijävelen, så HAR jag ju ett par gravidträningsbrallor (för det går inte att hitta. Det finns inte. Nej.). Så då gjorde jag det och det verkade svinbra och jag har skrockat och klappat mig själv på axeln och tänkt att jag ju är ett jävla geni.

Och så idag på spinningen skulle brallorna invigas. Jag tyckte att de verkade oroväckande sladdriga i midjan, men tänkte att ääh, det blir bara bra för det blir såhär bekvämt och sånt och inget som sitter åt och det är goa tider och skitidet.
Jodåsåatteh, när jag sen stod i trean och arslet skumpade som bäst gleeeeed brallorna ner. Inte hela vägen förvisso, men tillräckligt för att de som spinnade i samma lokal som jag skulle bli bländade av mitt oerhört vita svennebananarsle.

Tackskajagha. Tacksjagha som helvete för den finfina idén. Den borde jag ju sälja til nån.

Kommentarer
Postat av: Monica

Du är ju för härlig!

Gud vad jag gillar att läsa det du skriver, jag sitter med ett leende och kan nästan se din vita bak framför mej :-)

Hoppas du får en bra helg trots allt!

Kram Monica

2009-02-27 @ 10:37:29
URL: http://www.metrobloggen.se/monkans
Postat av: cruella

Sparsamhet är en dygd!



Tatuera det på arslet, vettja.

2009-02-27 @ 14:08:09
URL: http://minkammare.blogspot.com/
Postat av: c

Helgen blir säkert bra, imorgon ska jag ha ett oar andra byxor. Tajta. :)

Och det var juinte snålhet cruella, det finn singa preggersbrallor att uppbringa! :D

2009-02-27 @ 21:18:31
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0