Ja jag vet inte, jag.

Det är klart man ska få skaffa barn när man vill och att det kan hända saker i ens liv som man känner att man inte rår över och jag vet. Tusen olika anledningar finns. Men när jag läser det här i Lokaltidningen kan jag liksom inte låta bli att tänka att de kanske borde väntat med det fjärde barnet.
Jamen tills de hittat nåt större, för jag förstår att det är ett problem att bo i etta, jag skulle feffan ha svårt för att bo i en etta ensam. Sen läser jag vidare och inser att vi också bor för trångt, eller när vår bebis kommer så ska vi tydligen ha ett rum till? Mäh.

Jaja, jag ville tydligen bara moralisera lite.

Kommentarer
Postat av: Hitlerpappan

Jösses. Jag som ständigt får höra att vi borde flytta till något större... Det visar det jag alltid sagt: Det finns de som har det värre.

2009-02-05 @ 08:53:29
URL: http://www.hitlerpappan.blogspot.com/
Postat av: c

Haha, ja det finns de som bor i plåtskjul med bara en liten trådsliten handduk som dörr typ. Det finns alltid nån som har det värre. Tror jag. :)

2009-02-05 @ 09:05:50
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0