Det är en SÅN dag

idag, när allt går bra att gråta över. Redan har jag gråtit för att jag trodde T var död eftersom han inte hörde av sig och inte svarade när jag ringde (mäh lyssna att han alltid alltid svarar på sms iallafall). Jag bara böööl böööl hur ska det bli? Jag ska bli änka ens utan att vara gift och vara ensamstående med två barn och hur ska det gå, vad ska vi leva på och vafan har de inte ens ringt för från företaget och tänk om de ringer nån annan jävla brud för att de inte ens vet vad jag heter (jo, jag var svartsjuk till och med i min sorg, det är väl normalt och bra?). Sen hörde han av sig, min sugarbabyhoney och då grät jag för att han levde och det var en glory day. Och då skrattade han lite åt den och sa att jag var dramaqueen och då grät jag för att jag blev arg på honom för att han inte förstod exakt hur ledsen jag hade varit.

Sen lyssnade jag på radio och då var det en gubbe på Rix FM som vann biobiljetter och så berättade han att han hade donerat en njure, att han låg inlagd på lasarettet och då förstår ni, då satt jag på Maxis parkering och grät över det.

En sån dag alltså. Jag har tårar i ögonen nu när jag skriver det här. Inget konstigt med det för fan.

Kommentarer
Postat av: tessi

haha och jag bara tokkänner igen mig och gråter lite över det. Fast hos mig är det nog sluta-amma-hormonerna som spökar laban med mig.









Kram o hej!

2009-02-11 @ 11:02:37
URL: http://www.tessisliv.blogspot.com
Postat av: c

Dessa satans hormoner. Man borde feffan ge dme en smäll eller jag vet inte. Amäh sluta, ja de gör bra sake rockså men jag misstänker fan att det är mer dumheter man få rav hormonerna än good stuff.

2009-02-11 @ 12:13:30
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: helelen

Jamen du vet att empati e braaa! Du kommer att bli en utmärkt socialtant som kan känna så med dina klienter. :)

2009-02-11 @ 14:38:45
URL: http://tusenstjarnor.blogspot.com
Postat av: c

Haha, de kommer garva läppen av sig åt mig om jag ska sitta och böla med dem. :D



Fast om det här är sista gången jag är gravid så kan jag ju kosta på mig att ha böldagar faktiskt.

2009-02-11 @ 15:27:14
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Therese

För att frångå ämnet helt, du som kan det här med klänningar. Vars hittar jag nåt? :)

2009-02-11 @ 21:32:49
Postat av: c

Det beror ju på vad för slags tillställning du planerar att attendera. :)

2009-02-11 @ 22:16:28
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Therese

Det får ju va både snyggt och fint, kanske inte allt för sockersött då ja har tendens att se ut som en enda stor överjäst muffins.. :)

2009-02-11 @ 23:13:09
Postat av: c

Jamen vad ska du göra då? Ska du ha den till vardags eller liksom på en skitstor fest eller vaddårå?

Jag är helt inne på Jackie O-klänningar, de är så raka och fina. Men jag vet inte omd e är så himla inne.

2009-02-11 @ 23:25:02
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Therese

De vore bra om jag fann till båda vardags o fest :)

2009-02-12 @ 09:07:50
Postat av: c

Jamen DÅ fattar jag ser du. Jo, på hempan har de såna där ålaskinnstajta som är skitfina. Det fina är att man kan ha dem med väst eller kofta ellr så också, om man liksom vill dölja ev muffisar som bor på en. Eller så tar man en tröja över och låtsas att det är en kjol. ELler så kollar du på forever21, för DÄR min vän. Har de billiga klänningar.

2009-02-12 @ 11:00:54
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0