500 frågor om dagen

har jag nån gång läst att en 4-5-åring frågar om dagen. Men June är ju lite speciell så jag skulle gissa att hon är uppe 500 000 frågor om dagen. Minst alltså.
Och det fina är att hon frågar samma frågor, dag efter dag. Samma. Dag. Efter. Dag. Och svarar jag nåt annorlunda än jag gjorde dagen innan så blir hon arg och säger: Nähä, för igår sa du att..

Jaja, men innan idag sa hon: Mamma. Du vet ju mest i hela världen.
Jag: Hä hä. Nååja, kanske inte allt, men jag brukar fabulera lite så det låter så.
June: ..fast inte lika mycket som pappa vet du inte. Han vet A L L T. Och han gör alltid korv om jag vill.

Juhupp.

Kommentarer
Postat av: helelen

Jo du, så är det. Vänta bara, om några år heter det att "men det får jag hos pappa!"

Uppmuntrande, va?

2009-02-27 @ 21:02:42
URL: http://[email protected]
Postat av: c

Jamen så är det ju redan. Fast det funkar inte, jag skrattar åt henne när hon säger det och så säger jag: Försök inte, jag är också skilsmässobarn. ;)

2009-02-27 @ 21:16:18
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0