Inte olycklig iallafall,

såär jag. Eller va alltså, såhär. Det är ofta jag är sliten och trött och tänker att fanihelvetesjävlaskitkukröv för jag blir förbannad på T för att han inte har ett vanligt svennebananjobb (eller jo det har han ju) så han är hemma vid fem varje kväll. Och sen är jag arg för andra saker ibland och det är tradigt att inte ens ha ett sketet jobb och inte vara klar med skolan och ja. Sånt.
Och så liksom, mitt i det där surögda gnället så är jag ju liksom varm i bröstet av lycka faktiskt nästan varje dag. Och det, det är det som är det fina.

Kommentarer
Postat av: Rita

Så är det nog för många, men det är inte alla som faktiskt ser hur mycket de har att vara glada och tacksamma för varje dag. Det gäller att fånga guldkornen, titta på dem och inse att livet är ganska så härligt trots allt :)

2009-12-27 @ 11:07:04
Postat av: cilan

Ja, men precis!

2009-12-28 @ 11:44:29
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0