Kanske åskar det i Kina

för så lite hörs det av mullret här. Mesmuller.

Såhär är det varenda dag. Jag stiger upp på morgnarna och är så käck så jag vill spy på mig själv. Tills jag ska klä på mig och inser att jag fan inte alls är så snygg som jag känner mig. Alltså i min hjärna är jag helt smal och len och fast som en sylfid och kan ha exakt vad jag vill på mig. I spegeln ser jag att jag mest ser ut som en liten trött tant med bukfetma och knappnavel (åh vad äckligt med knappnavel, ryyys) och sladder på insidan av låren. Det är inte direkt mammabyxläge, men jag kan såklart inte ha mina vanliga tonårssmaljeans heller (alltså frågan är väl om jag nånsin kommer ha storlek 27 igen, orkar nån banta så mycket igen? Tveksamt, plus att jag ju knappast bantade, jag tror det kallas svält faktiskt).
Tur det är sommar, jag har tjurat ihjäl mig om jag varit tvungen att köpa byxor. Jag kan sträcka mig till att köpa tights, fast vad ska jag använda dem till? Klänning? För det kan jag ju ha om jag vill blotta hela nykalvningskroppen. Och det vill jag typ inte så mycket.


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, det här med kläder är deprimerande ju. Men jag har köpt lite klänningar, för de kan man faktikst ha sen när man fått tillbaka sin gamla kropp.. (för eller hur att man SKA få tillbaka den!!) Tur det e sommar! Men man saknar sina jeans efter att inte ha haft dem på jättelänge!

2009-08-03 @ 12:10:09
Postat av: c.

Jag saknar alla mina kläder, alla tröjor och jeans och att slippa gå i kjol bara att jag inte kan ha nåt annat. Det är ju såklart bara ett tag men ändååå.

2009-08-03 @ 14:26:29
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: MansonDust

27 ?! Maj gadd ! Jag har 42 i jeans. :(

2009-08-04 @ 11:24:51
URL: http://mansondusts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0