Sån är jag: ett litet äckel.

Jamen lägg av, alla sjuka svettas och igår när jag badade och hade feber blev det pärgröd i hjärnan så jag försökte liksom balansera med magen ovanför vattenytan för att inte den ackumulerade värmen från badvatten plus den jag alstrade skulle koka bebisen så den skulle döden dö. I vanliga fall tror jag inte att värme dödar bebisar, för det skulle ju verkligen vara jobbigt för att som typ bor i Thailand eller så, där det ju är varmt som satan. Men med feber så blev det liksom helt rimligt att det lilla sprallet jag kände, det var såhär dödssprall som de gör på film.
Så iallafall,det enda jag liksom hann och orkade tvätta där i badet var fötterna och smalbenen (jag rakar benen även om jag har 40 graders feber, det är lite som att jag ju torkar efter jag skitit. Ja för jag bajsar faktiskt ibland, men det var längesen jag pratade om det.). Sen somnade jag på soffan och vaknade med åttahundra grader och kanske lite till, tog en alvedon och svettades ja jävlari. Och några timmar senare var det samma och den osen som mötte mig idag när jag vaknade och sträckte på mig.. Pikant är nog ordet jag söker. En pikant doft omger mig och framförallt mina armhålor.

Nu ska jag duscha och poppa lite piller till, för även om febern är väck så har jag ont som fan i halsen. Och ont så SATANS i ryggen. Och det går inte för sig, jag vill nämligen ner till stan och äta citronglass på tasty house. Man kan rentav säga att mitt liv går ut på det. Att äta citronglass på tasty house.

Kommentarer
Postat av: Cherinne

Oj, din stackare!! Usch, vad sjuk du varit.. eller är, kanske jag säga.. men låter som det är lite bättre nu iallafall! Härligt, då kanske du kan få knata ner till stan och käka citronglass snart då! Håller tummarna för det;-)

2009-04-20 @ 10:05:52
Postat av: Kina

Men du. Ont i halsen och feber=halsfluss? Eller är det du som inte har mandlar?

2009-04-20 @ 11:07:59
Postat av: cilan

Det är ag som inte har mandlar, så jag fattar inte vafan jag får ont i halsen för. Plus svullen såndär tjofräs på sidan av halsen du vet?

Och jag mår myycket bättre nu, fast svettas så jag fattar ingenting. :D

2009-04-20 @ 11:39:09
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0