Nu har jag gjort det.

Ja, både det man tänker på när man säger sådär, och så plus har jag städat också. Jamen sluta, hur jävla mycket sex plus städning får man till när man är rund som en boll? Nej just det, det är värt att skriva om.

Sen åt jag tusen godisar i nån slags godisfrenzy och sen fick jag snilleblixten att väga mig och då väger jag ju inte alls 70. Nej, för jag väger 71. Jaha, ett kilo i veckan således? Mäh fan, haja hu rmånga veckor det är kvar. 12 typ. 12 kilo till? Jomen visst, vafint. Jag som är ett bantaress och allt.

Kommentarer
Postat av: Therese

Du som är så jäkla fin, och ÄNDÅ denna viktnoja!?! ja ba fattar ingenting

2009-04-26 @ 20:26:45
Postat av: cilan

Ja, ingen vet. Iiingen vet.

2009-04-26 @ 20:33:28
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0