Jaha, NU ringer de om hus

och lägenheter och stugor och husvagnar. Typ. Nejmen, de ringer från all amöjliga håll och kanter och erbjuder oss att titta på hus och lägenheter och sen har de som ringt blivit helt sura för att vi redan har fått en. Eh menatteh, en intresseanmälan är väl inte såhära bindande eller?

För övrigt har jag skrämt ihjäl T, så nu ringer han sina tjejkompisar typ till och från jobbet. Nu skäms jag. Nej jag skäms mer för att jag säkert HADE blivit helt irro om han ringt nån brud och fnissat med. Jamen jag säger ju att jag skäms vafan. Jag sk abli mer sån öppensinnad och fin och mild och helt vän, jag ska det. Snart. Sen.

Men först: äppelkräm!

Kommentarer
Postat av: M

hahahahahaha

2009-04-21 @ 23:39:42
Postat av: cilan

Men det ÄR ju mer pk att vara en sån fin som inte äger sin partner. Och jag som är såhär pk-mänska. håhåjajaa

2009-04-22 @ 09:39:10
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0