Jag skulle gå till dagis nu

men jag orkar fan inte, jag kör. Jamen försök själv att väga 70 kilo och hitta kläder och skor som man inte får tusen ont i fötterna av. Jag vägrarvägrar ha träningskläder hela dagarna.
Istället har jag fått den här lysande idén, att vafan jag kan ju vara värsta sjylleburremorsan och bjucka på glass nere vid stranden eller typ (inte stranden kanske, det blåser typ i tusen knop i timmen), sen så har jag även packat ner en tidning och en bok så kan jag läsa det sen när hon ska leka med de andra barnen här på lekplatsen. Böcker är bra, då slipper jag prata med crazy-eyesmammorna här (inte du Johanna).

För övrigt har jag modellposerat i min stora spegel idag och jag är ju för fan rätt fräsch för att vara gravid. Jag vill tilägga att med fräsch menar jag i ordets vidaste bemärkelse, jag är ju knappast snygg plus man är pervo om man tycker gravidon är sakksy (minus T, men han är ju å andra sidan obligierad att tycka så, det är ju feffan hans fel att jag ser ut såhär (lite hans fel iallafall, mest är det kanske smågodisets fel)).

Nuså. Mascara på, ballerinatjofräsar på och sen bär det av i Edit Bil.

Kommentarer
Postat av: MansonDust

Haha, jag är inte ens gravid & väger 80. ;) Så jag tycker ICKE synd om dig. ^^

2009-04-22 @ 15:50:05
URL: http://mansondust.wordpress.com
Postat av: cilan

Haha men alltså de där tio extra pannorna sitter ju så himla fel liksom. Är de bara jämnt fördelade går det att hitta kläder, men de står ju ut som ett spett på magen (inte alla 10 kanske..) och då finns detta att välja på: träningskläder. Mjuka brallor och sånt. Snyggt! ;)

2009-04-23 @ 06:27:10
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: helelen

Du, hade jag vägt sjutti kilo så hade jag varit nöjd. NÖJD säger jag!

Skicka hit dina mått, så kan jag sy nåt åt dig som inte ser ut som träningskläder. :)

2009-04-23 @ 19:28:50
URL: http://tusenstjarnor.blogspot.com
Postat av: cilan

Kan man mäta med en tumstock? :D

2009-04-24 @ 06:58:38
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0