Istället för att plugga

till tentan imorgon, har jag diskat, klippt naglarna, pratat i telefon, ätit ett helt paket tuggummi, surfat, funderat påatt dammsuga, badat lääänge, gått promenad (mkt långsamt obs), tittat på tv, köpt och läst aftonbladet plus misstänkt-bilaga (eller efterlyst heter den kanske), lusläst tv-sidorna, ändrat om på balkongen, suttit och stirrat ut i luften en lång stund, druckit kaffe, ätit lite glass, diskat igen, funderat på att laga mat.

Kuken, jag MÅSTE läsa. Det är så synd bara, för jag har en hel bok att läsa. Tills imorgon. På engelska. Låtom oss hoppas på att jag har attenderat en del av de föreläsningar som gäller boken, och att jag alltså har anteckningar därifrån. Som jag kan hitta.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej hej, hit hittade jag, rolig blogg du har. ha en bra dag kram Mia

2009-04-16 @ 15:52:50
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: M

Hur gick det sen- fick du något gjort?

2009-04-16 @ 19:51:03
Postat av: cilan

Japp, jag har läst och hajat litegrann och nu såhär dags tror jag faktiskt det kan vara försent att läsa mer. Jag vet en massa om objektrelationsteori iallafall. ;)

2009-04-16 @ 20:40:02
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0