Detta hände mig igår:

Först drack Erik kanske sex liter olika drickor. Sen kräktes han upp alltihop när han var klar. Jag satt med min kvällsmacka och fick eld i brallan omedelbart som jag hörde kräkhickan, hoppade upp och helt smart plockade upp Erik i famnen, vänd mot mig. Fick således kräk på munnen. Men inte i, så efter sanering åt jag upp min kvällsmat.
Idag hände det sig att Erik badade, och passade på att bajsa i badkaret. Så vad gör en när det flyter runt en korv och två kluttar i vattnet? Plockar upp. Ja, med händerna.

Det var bara det hejdå.

Kommentarer
Postat av: cruella

Vi har alla den vägen vandrat.

2014-03-03 @ 06:08:32
Postat av: Linda

Ja, det där har ju hänt och är sådär trevligt. Det är bra med snabba reflexer dock och det är bra att ha händer. Väldigt bra!

2014-03-15 @ 08:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0