Dagens böl:

1. jag har inte hunnit duscha än. Alltså hunnit är kanske en smula överdrivet men faktumet kvarstår, att jag inte slabbat av mig än. Tänkte göra det när barnen somnat. Om Erik sover, klockan 21.02, måndag kväll? Nesch. Han klafsar omkring med sina små feta föter och gör livet surt för katten.
2. jag har inte tränat varken igår eller idag. Tänkte springa imorse, men hittade inte regnskyddet till vagnen och dessutom var det som att nån tog en spann vatten och klofsade rätt ner från himlen och ner i min nacke. Fast inte en hink då, utan tusen hundra miljarders hinkar.
3. äh jag vet inte om jag har mer, inte nu när jag började ställa saker i proprtion till annat, typ svält och såna som får sitta i fängelse helt utan att ha gjort nåt (alltså det är nog helt vansinnigt ovanligt faktiskt men ändå)
4. men en grej till, jag gjorde bort mig idag, jobbrelaterat och inget liksom farligt (jag jobbar ju inte ens än), men trögt som FAN och så pinsamt. Jag har rodnat halva dagen för att jag är så jävla trög och då blev det så pinsamt att jag ville köra huvet rätt in i pantmaskinen för att ta bort det piniga.
 
Ja iallafall. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0