Jag är där nu.

Där jag tittar på bilder och tänker att herregud, har DE TVÅ gift sig?? och Va, men hur flintis är HAN då? och Gud är HON morsa? och så har jag en helt annan bild av dem, typ kanske en bild av en vrålfull tjugoåring på eldarfest i Negerbyn och då är det ju klart konstigt för hjärnan att den mänskan snipp bara blivit 38, tappat håret och fått barn och gift sig med nån man aldrigilivet trodde på en miljon år att de skulle ens lära känna varandra på mer än småstadstjenisviset.
Själv är jag naturligtvis exakt likadan nu som då, kanske lite fulare kläder och en haklinje som inte längre än knuvskarp. Men annars så. Exakt. Samma.
 
Iallafall har jag allt håret kvar på kolan.

Kommentarer
Postat av: jenny

Åhh.. jag älskar din blogg!! Sluta aldrig skriv människa!

2013-03-27 @ 17:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0