Helvete!

Alltså det går inte beskriva alla bra tankar jag har när jag är ute och springer eller yrar runt på coop eller när jag som en radiostyrd kryssar mellan vaken bebis-vaken lisa-kattslagsmål-candy crush i sömnen-vaken bebis igen. Jag tänker att detta! DET HÄR ska jag blogga om! Sen gör jag inte det utan tänker att sen gör jag det men sen när det blir sen så sitter jag här och glor argt på tangentbordet och undrar vafaan jag tänkte ens, då?
 
Jag hade nån historia jag skulle berätta, fast nu verkar jag ha glömt den.

Kommentarer
Postat av: Catta

Candy crush gör saker med ens hjärna.

2013-03-25 @ 13:46:56
Postat av: Jes

Svampbob fyrkants fel kansje?

2013-03-25 @ 18:16:25
Postat av: Cec

Svampbob! Jag VISSTE det, min hjärna har bara pyst ihop som en ballong.

Ååh typiskt. Guldsten och allt, sån är jag nu. :(

2013-03-25 @ 20:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0