Ni vet den låten som Bo Kaspers sjunger

som heter Kaos, tror jag? Så är det här: Hela havet fullt av båtar. Varje rum kör sina låtar.
 
Det är läggdags för längesen och jag har i god föräldraanda förberett de små skitungarna i tusen hundra år på att Nu snart är det dags att sova, då ska vi se här nu börjar det bli dags och Lisa väljer du en saga nu då så ska jag läsa den och June ta på dig pyjamas och Erik snart har du ätit upp tusen hundra liter Nan (jaa jag sponsrar ondskefulla Nestle förlåtmiggud) och då ska du sussa gott jahaadå.
Detta händer: ingen somnar, det blir ett satans kackel om vem som får lov att höra vilkens saga, vem som får lov att prata under sagoläsning, om ifall pinviner bor här nere vid vattnet, hoppla det är studiedag imorgon, mamma jag vill ha vatten har du gjort läxan jag SA ju att du skulle byta tröja JuneLisa gå och lägg erjagblirgaaalenNEJdufåringetvatten mamma kommer snart ska bara ge bebisen nappen MEN SOOOV NUUU DÅÅÅÅ!!
 
Nejmen vaddå, det tog inte mer än nästan två timmar att skrämma tyst på dem. Eller jag menar lägga dem. Obs de hade ju inte ens behövt sova exakt då om det ändå är ledigt imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0