Isande skräck och blankhjärna

drabbades jag av när jag såg i trosorna för några timmar sen: blod.
Hjärtat slog som skulle det slå sig ut genom bröstet och jag glömde vad min barnmorska heter och var man gör ultraljud och vad det heter som man går till: vc.
Så vi åkte till akuten (med mamma, för vår bil står här hemma och har krossad ruta (!) efter ett inbrott (!!) i den igår - där de stal min plånbok (!!!) jiho) och där fick vi se: ett hjärta som slog och en sprallig bebis som sparkade och boxade.

Efter den fasan är livet jävligt ljust och vackert. Och tjarlejk.

Kommentarer
Postat av: Rita

Fy vilken pärs! Och vilken tur att lilla hjärtat slog <3 Men vad berodde blodet på då?

2012-05-18 @ 17:52:33
Postat av: Anonym

Åh, tack och lov för det!Lilla bebis! Idiot tjuv. Tur att mamma finns till hands ibland;)

Puss på dig och lilla hjärtat

2012-05-18 @ 18:01:44
Postat av: -ME-

Skräms inte, människa!!! Här är du tyst i typ evigheters evighet och så börjar du ett inlägg såDÄR! ser helt sträng ut

2012-05-18 @ 18:48:33
Postat av: Skruttans mamma

Usch, vad skrämmande! :-( Jag förstår att du blev skräckslagen. Skönt att det såg bra ut ändå. Vet de varför du blödde?

2012-05-18 @ 21:02:35
URL: http://litenskrutt.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, alltså. Jag trodde mitt namn och sånt

var sparat så den kommentaren där det är tomt på postat av, där är det jag som kommneterat.



Nu tycker jag att du ska kommentera så man vet att läget är stabilt.



Här är det stoppad korv. 5 veckor till BF och sjuk ettåring, tjohoo!



Puss på dig och bebis i magen!

2012-05-23 @ 08:10:48
URL: http://mittsockerplommon.blogspot.se
Postat av: cec

Linda, det fattade jag väl att det var du. :) Fem veckor kvar, vilken ultrasnabb graviditet du haft!



Allt är lugnt, ingen vet var blodet kom från. Det kan vara sex, stress, för lite glass. Typ så. Jag har iallafall slagit av på takten och har nu ungefär 25% energi att ge på jobbet. Resten får familjen eller nej, minst fem % hamnar på myrinvasionen här hemma. Men sen får familjen resten.;)

2012-05-23 @ 16:55:02
Postat av: Linda

Vad skönt att det var okej!

2012-06-01 @ 23:35:37
URL: http://lindasalltelleringet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0