Det är iallafall vår

och jag vetifan vad våren och ljuset gör med mig. Jag blir liksom helt tudelad; där en del mår svinbra och vill ut ut ut och sola och sopa gräsmattan och sånt man gör om våren. Plantera penséer eller vad det heter. Och den andra delen blir irriterad på solajäveln som bara lyser och lyser som nån annan byfåne. Och jag får huvudvärk och längtar efter mörker och att få vara inne utan dåligt samvete.
Iallafall, man ska inte gnälla för det är löjligt att gnälla över att det blir ljusare och att jag blir piggare.
Däremot kan jag tänka mig att gnälla lite över att jag har migrän.
Fast å andra sidan är jag glad, för idag är det vecka elva och då är det närmare halvtid än starttid. Alltså nu pratar jag graviditet dåva.


p.s. Även syns det. Det måste ju betyda att jag 1. hade väldigt platt mage innan och 2. har slutat suga in magen och 3. har tarmar som helt ohämmat bara FLÄÄÄÄ brer ut sig och tjockar upp sig så fort en spermie bara kan anas i tarmögonvrån. Så kan det vara. d.s.

Kommentarer
Postat av: Marre

Men jag är exakt samma. Och jag blir nästan lite deppig när alla andra får världens energi och blir så glada.

Fast jag blir bara arg på solen när den lyser upp varenda satans dammtuss jag har...

2012-03-30 @ 16:08:21
URL: http://http://endorfinbloggen.wordpress.com
Postat av: Anna m V & E

Jag blir också vårdeppig men å vad glad jag blir för din skull när jag kikar in här och ser att du har en liten bebis i magen!!! Stort Grattis Cilia!

2012-04-01 @ 18:24:51
Postat av: cec

Fast idag är jag glad över solen, man blir gladare av den när man är ute i den visst. ;)

Tack Anna. :)

2012-04-02 @ 11:49:40
Postat av: Anonym

Amen jag älskar att det är vår. Jag vill att du och Junis och Lisa kommer och hälsar på snart(om ni har vägarna till IKEA), så jag får krama på er och se din lilla mage!<3

2012-04-03 @ 14:58:33
URL: http://mittsockerplommon.blogger.se
Postat av: cec

Ja, nästa Hbg-tur hör jag av mig. Vart har ni flyttat? Känns helt konstigt att tänka dig i en annan lägenhet! :)

2012-04-04 @ 07:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0