Sånt du med fördel

kan ägna dig åt om du vill att jag ska spy:

1. Gojsa med sniglar.
2. Gräva i näsan och
3. äta upp det du hittar.
4. Lukta bajskorv.

Iallafall om du vill jag ska kräka slite i min mun. Det fina med detta är att det hänger kvar, för det du har sett kan du inte o-se och därför kan jag återuppleva snorkråkeätning och snigelslick om och om och om igen. Ungefär som andra ältar sin ångest, så ältar jag äckel.
Snor alltså, hur fan kunde naturen bara hitta på nåt så jävla äckligt ens? Helt sjukt för fan.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, det ville jag inte. Men efter att ha läst det så vill jag, ÖRK!



Det räckte dock med att jag borstade tänderna i morse och fick klökningar som sedan ledde till att jag spydde lite efter att ha ulkat och ulkat!



Vad fan!

2012-06-07 @ 07:42:28
URL: http://mittsockerplommon.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0