Det finns gravidbilder, och så finns det

gravidbilder tagna av någon annan. Och aldrig ska de två mötas, inte i min värld iallafall. Amen kolla här, att om nån annan ska ta en bild på mig spelar det ingen roll hur mycket jag än planerar bilden och slappnar av och tar på mig bästa fotominen och känner mig helt tjusig - bilden blir katastrofal. Och det värsta är att det är ju så jag ser ut när jag inte poserar mitt bästa och står blickstilla (obs inte blixtstilla) och spärrar upp ögonen och lägger huvudet på sned.

Amen kolla här då:
Olala, ett sånt slankt och tjusigt gravido! Muy guapa om man kan bortse från plottret framför mig där dådå.
 
Samma dag. Amen vaihelvete..?

Kommentarer
Postat av: Rita

Hehe :)

2012-06-28 @ 21:00:29
Postat av: Anna

Du är så jävla störtskön så man tycker du är snyggast ändå:) du skulle se mina bilder...jag ser ut som en svullen kossa med en arg min på väg till slakt..

2012-06-29 @ 09:17:11
Postat av: Linda

Jag tycker du är skit snygg på bägge! Du skulle se mig! Gravidfettot som slår alla fulhetsrekord!!

2012-07-03 @ 17:47:19
URL: http://mittsockerplommon.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0