Vilken obegripligt bra dag

jag haft. Hela dagen, varje minut av den har varit bra. Inte en ledsen sekund, en helt igenom pinnglass-, melonskive-, ett iskallt glas vatten när man är sjukt törstigdag har det varit, den har rullat fram som en bomullstuss som samlat på sig mer och mer mjuk bomull som en snöboll fast varm och mjuk.
Det har varit simning och det har varit tulpaninköp och katthämtning och finfika gånger två med vännen M och systerdöttrarna A och E, det har varit semla efter lunchen och nytt nummer av RW och en Garmin på posten, en Garmin!

Och nu ska jag sova, helt städat är det och tvätten hängd och allt. Gulle mig!


Kommentarer
Postat av: M

Obegripligt: var är bild på katten? :)

2012-01-17 @ 23:41:24
Postat av: cec

Haha alla blev suddiga och sen gav jag upp.

2012-01-18 @ 07:09:56
Postat av: Therese

Vars haru köpt din garmin??

2012-01-18 @ 23:15:03
Postat av: cec

Elggiganten! Bara en ganska enkel, men tillräckligt avancerad för mig. :)

2012-01-18 @ 23:33:51
Postat av: Linda

Lövely!!!

2012-01-20 @ 19:59:41
URL: http://mittsockerplommon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0