Upp som en sol blablabla

Jamen jag blev magsjuk, va. Och bara: Men! Kanske är jag gravid och inte spysjuk, fan vet jag som aldrig kräkts när jag varit gravid. Sen spydde jag som en katt och tänkte på äckliga saker typ sånt jag städat och äckliga saker jag ätit (friterade bananer, kokta ägg med grönbrun gula) och jag lät så högt att katten som vågat sig ner blev livrädd och sprang rätt upp och gömde sig under Lisas säng (igen).
Sen fick jag feber och så vaknade Lisa i svinotta och var så TRÖTT och somnade hela tiden och blev arg och irriterad på helt fåniga saker och tänkte att min lägstanivå verkligen inte är särskilt hög i den här situationen.
Sen hämtade vi June, köpte godis för fyrahundra spänn (sant, chips och sånt kostar tydligen allt ens guld) och sen fick jag sova en timme på soffan när Lisa slumrade till och June kollade på mutfilm jag köpt.

Och nu mår jag finfint. Minus att mitt ben gör ont när jag går. Hela tiden. Fan.
Ja så är det iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0