Okej, jag tittar på horror

och då, mitt i allt så bara POFF! säger lampan och slocknar.
Detta säger mig att: 1. jag behöver gå och torka mig i röva, 2. det är dags att ta bort julpyntet som nu tydligen går ut med en bang och 3. nej sen säger det mig inte mer när jag tänker efter.

Jag kunde ju tagit bildbevis med min fotograferingsapparatur men den är puts väck, så man får bara tänka sig som liksom en lampa som slocknat.
Jaha, men om detta inte var så intressant får du väl skaffa dig ett liv då vafan. Här blire inget av den varan va.


Kommentarer
Postat av: Malojeli

Nä, nä. Häromdan dansade en flergångskasse med pantflaskor omkring på vår altan och jag försökte ropa på mannen och han bara: "Det är vinden" och jag: "Det blåser inte ens och den dansar i trefjärdedelstakt upprätt" Han: Yeah, whatevah" Jag vågar inte prata med nån mer om detta, för jag tycker att stämpeln foliehatt kanske vore lite olycklig i min yrkesroll. :D

2012-01-07 @ 23:11:46
Postat av: cec

Nej somt ska man hålla för sig själv lite sådär, tror jag bestämt.

2012-01-07 @ 23:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0