Det luktar kattskit

här. Om jag hittar en klutt bajs nånstans måste katten faktiskt flytta. Det kommer inte bli så att jag ska halka runt i skit, som om hela mitt hem var ett enda stort avträde.

I övrigt har detta timat den dagen som är idag: jobb sen 7 imorse, vilket innebär att jag stod opp som en amaryllis i svinottan: 5. Och sen, efter att ha stressat som en jävla DÅRE på jobbet, så körde jag hem och (bajsade först, harregud ja bara så) sprang. Sprang!
Och nu ska jag hämta barnen och så ska vi på Junes dans efterosm hon går på inte en utan två danser jajamensan. Och det värsta är att vi behöver handla också. Mat. Fy fan.

Bajs alltså, jag borde gå på jakt tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0